دانلود بازی استراتژیک Iron Harvest Deluxe Edition برای PC
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Iron Harvest Deluxe Edition برای کامپیوتر - نسخه P2P

دانلود بازی Iron Harvest Deluxe Edition برای PC

Iron Harvest Deluxe Edition جنگ های آهنین یک بازی کامپیوتر فوق العاده که در سبک استراتژیک می باشد توسط استودیو بازیسازی KING Art طراحی و عرضه شده است. بازی که در سال 1920 و بعد از جنگ جهانی روایت میشود به شما و ارتش کشورتان این امکان را میدهد تا با استفاده کردن از انواع مختلف آرایش های نظامی و بکارگیری از سلاح ها و مهمات مختلف تمامی تلاشتان را انجام دهید تا بخش های مختلف از سرزمین دشمن را بدست آورده و در نهایت قدرت خود را چندین برابر کنید. انسان ها تمامی تلاش خودشان را در زمینه تکنولوژی و پیشرفت آن انجام داده اند و سرانجام موفق شده که سلاح ها و دستاوردهای منحصر به فردی را به وجود آورند که به سادگی در برابر دشمنان مقاومت کنند که در نوع خود بسیار مهم است. بعد از پایان یافتن جنگ جهانی کشورهای اروپایی تصمیم به بازسازی دوباره بخش های مختلف گرفته اند در همین حال در بخش های دیگری شهر خطر جدید در حال شکل گرفت است.

در بخش هایی از شهر یکسری گروه های مخفی در تلاش هستند تا وارد اروپا شده و ناامنی هایی را به وجود آورند دوباره به درگیری ها ادامه دهند و در بخش دیگر دیگر گروه های خرابکاری تلاش میکنند امنیت مردم را از بین ببرند و حال اروپا باید تمامی تلاش خودش را انجام دهد تا غافلگیر نشود تمامی مشکلات به وجود آمده را به خوبی مدیریت کند. در این بازی تکنولوژی‌های عجیب‌وغریب بسیار زیاد وجود دارد بطوری که ممکن است با بعضی از آنها بدون آموزش نتوانید به خوبی کار کنید پس سعی کنید با تمامی سلاح های موجود آشنا شوید تا در مواقع ضروری بتوانید تمامی آنها را بکار بگیرید. با وجود تمامی این سلاح ها و تکنولوژی های عجیب و خاص بازی حال و هوای قدیمی و کلاسیک خودش را به خوبی حفظ کرده و شما را در محیط ها و موقعیت های خاص همان روزهای جنگ قرار میدهد بطوری که با انجام این گیم پلی بطور مداوم حس جنگ را به خوبی درک خواهید نمود.

 

تنوع نیروها و سربازان شما بسیار زیاد می باشد و شما می بایست بدانید که هر یک از این سربازان و نیروهای نظامی را در چه منطقه ای از بازی قرار دهید تا دشمنان به خوبی از این استراتژی شما غافلگیر شوند. استفاده از تاکتیک و استراتژی های درست در طول گیم پلی بسیار میتواند موثر باشد ممکن است در بعضی از قسمت های شهر نیروهای کمی را در اختیار داشته باشید اما استراتژی که استفاده میکنید موثر واقع شود و آن منطقه را بطور کامل بدست آورید. به کمک منوی که در پایین صفحه نمایش قرار دارد تمامی مهمات و نیروهای خود را به درستی مدیریت کنید.

 

 

بازی به صورت Early Access ارائه شده است که تا انتشار نسخه کرک شده و رسمی میتوانید آنرا به صورت دمو اجرا کنید.

 

لینک‌های دانلود

دانلود بازی Iron Harvest Deluxe Edition کامپیوتر | حجم 13.9 گیگابایت

نسخه P2P





:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: